Discutii “in Recesiune” Saptamana 04-10 Feb

Traim intr-o lume care se schimba zilnic. Tot timpul apare ceva nou, tot timpul se schimba ceva, tot timpul se intampla ceva. In mediul online cu atat mai mult. SEO, Social Media, Inbound Marketing-ul si tot ce tine de online se schimba de la ora la ora. Sunt doua optiuni: esti informat sau nu esti. Avand in vedere ca exista un volum extrem de mare de informatie peste tot, informatie care din punctul meu de vedere este din ce in ce mai buna, cum procedam sa citim doar ce trebuie?

Doar ce trebuie si ce ne intereseaza nu cred ca vom citi, dar putem sa profitam de resurse deja studiate de altii si sa ne informam de la cei mai buni si de la cei care deja triaza informatia. Un astfel de loc este o comunitate de oameni care activeaza in online, care sunt informati si care stiu de unde sa isi traga informatiile.

Pe grupul Marketing Strategic¬†gasiti astfel de informatii foarte, foarte utile. Grupul se axeaza pe SEO, Social Media, Bussines, Dezvoltare Personala, Cariera, Antreprenoriat, Amuzament si ceva Politica. Da, este si distractie aici. In ultima vreme am observat si alte persoane care contribuie la “binele suprem” al umanitatii :).

Cele mai interesante articole din aceasta saptamana:

SEO:

Cuvinte cheie sau nu? SEO is dead?
Interviu cu Eric Schmidt

Life:

Foodsharing in Germania: interesanta actiune, mai ales ca se arunca foarte, foarte multa mancare
Economia mondiala impinge planeta spre catastrofa

Dezvoltare:

Cum sa iti imbunatatesti increderea in tine: 9 metode simple
Intrebari in caz de Idei de Business
Vanzari Face to Face
De ce esueaza Agentiile?
Cum sa iti construiesti contacte

Secretele lui Bill Gates
10 Carti de Business din toate timpurile

Coltul vesel:

Barbatii in depresie: Valentine’s Day, Dragobete, 1-8 Martie
Bikini in Antarctica
Ce femei vor barbatii?

Social:

World Information Architecture Day: Andra Zaharia
Social Media nu este un joc

 

S-ar putea sa iti placa si:

17 thoughts on “Discutii “in Recesiune” Saptamana 04-10 Feb

  1. Am o nelamurire. Sa presupunem ca se scrie continut bun, continut de calitate. Optimizezi putin continutul, dar ai proasta inspitatie sa pui “bold” pe cuvinte cheie care nu sunt foarte bune, iar textul contine si alte cuvinte care pot fi cuvinte cheie (fara nici o problema) dar care nu sunt bolduite.

    Ma refer aici la un continut mai amplu, un continut care poate cuprinde mai multe subiecte. Nu unul care se refera doar la “frigider” (de exemplu). In plus, am observat ca nu prea se mai foloseste bold pe keyword (sau poate nu am vazut eu bine). Deci, cu bold sau fara?

    PS: mi-a venit ideea dupa ce am citit primul link “Cuvinte cheie sau nu? SEO is dead”

  2. L-ai citit cu atentie?

    Pui bold pe ce ti se pare reprezentativ din articol. Noi de obicei inainte sa citim un articol il scanam. Daca pui bold unde trebuie, atunci te poti alege cu un nou cititor, care poate nu ar fi fost interesat.

    Poti pune bold si pe cuvintele principale dar si pe alte pasaje importante. Bold il pui pentru cititor.

  3. De acord cu articolul despre cuvintele cheie folosite in seo, mai ales ca pe toate forumurile primesti sfaturi de genu: nu folosi cuvinte cheie google nu tine cont de ele. Pe tema asta se poate discuta la infinit pentru ca fiecare isi sustine ideea. Referitor la link-ul de l-ai pus despre carti de marketing. As vrea si eu sa-mi recomandati o carte despre marketing, cum sa dezvoltie o relatie buna cu un client, cum sa ii explici si sa negociezi. Cam asta as vrea sa cuprinda in mare. Scrisa in limba romana daca se poate. Va multumesc.

    1. Nu stiu pe ce forumuri ai stat si ce sfaturi ai primit. Te-ai intrebat de ce? De ce spun membrii acelui forum ca Google nu tine cont de cuvinte cheie?

      Ele sunt fundatia oricarui site si pagini web.

      1. Nu mai place sa ascult de obicei doar dintr-un loc si-mi place sa consult mai multe pareri, asa ca n-am tinut cont nici de acele idei ca nu se mai folosesc cuvintele cheie ceea ce nu mi se parea logic. Urmaresc destul de des si forumul seopedia si daca nu ma insel si acolo am vazut dezbateri pe tema keywords in care cativa zic ca oricum google nu mai tine cont de ele.

    1. Google penalizeaza advertorialele. Eu singuri au scris despre ChromeBook, noul notebook de la Google marca Samsung cu sistem de operare Android OS.

      Vezi si cazul interflora.co.uk. Un titan care a fost penalizat pentru advertoriale.

  4. Si mai are vreun rost sa scrii advertoriale fara sa fie dofollow? In articolul dupa site-ul searchengineland.com scrie clar ca daca ai vreun link pus intr-un articol sa fie pus cu atributul nofollow. Sunt curios cand se propaga si pe .ro ca la noi inca se scriu advertoriale.

    1. Update-ul a fost introdus de curand. Penalizarile la fel. Nu am de unde sa stiu cum vor fi vazute in ro. Cu siguranta va fi diferit de la nisa la nisa.

      Conteaza cum scrii si intentia pe care o are continutul produs.

      1. Spre exemplu eu te rog pe tine sa-mi scrii un articol despre un produs (gratis) de-al la tine pe site in care sa adaugi si link dofollow. Crezi ca google analizeaza manual sau a creat ceva sa analizeze in ce mod a fost scris articolul si etc? Daca faci un advertorial e clar ca e facut pentru publicitate si poti sa-l scrii si in format informativ si nu “laudaros pentru a promova produsul” ca tot vei fi penalizat, zice clar fara dofollow in advertoriale.

        Poate ne dai un raspuns ce inseamna pentru tine cum scrii si intentia pe care o are continutul produs.

        1. Se pot depista usor articolele scrise, doar pentru a fi scrise. Articolele scrise de mine nu sunt in nici un fel advertoriale pentru ceva si am dat linkuri dofollow unde am vrut. crezi ca ma va penaliza Google vreodata ca nu imi pun nofollow pe linkurile externe?

  5. Viziunea mea despre seo in urmatorii ani este asa:

    1 – site-urile de prezentare gen: turism, scoietati comerciale, servicii, etc vor fi promovate doar prin publicitate platita google ads, asta daca vrei sa apari acolo sau se va crea un portal pentru fiecare categorie de site in parte, spre ex: turistinfo in care, vrei cazare? intri acolo si pur si simplu cauti cazare pe zona respectiva. Totul cred ca se va baza pe recenziile scrise pe social media.

    2 – site-urile care chiar au de oferit informatie ma refer la bloguri, forumuri, site-uri informative si etc. aici se va tine batalia prin continut (cum va fi scris, in ce mod, cat de informativ, sa nu te plictisesti citind chiar daca e un articol urias si etc). Si banuiesc ca se vor obtine doar link-uri naturale pentru aceste site-uri si vor creste de la sine. Si normal site-ul sa fie optimizat din punct de vedere tehnic (aici ma refer la cod, internal link, h-uri,alt-uri, etc.) + design atragator.

    Asa vad eu seo pe viitor la modul in care Google din punctul meu de vedere urmareste doar sa li se umple conturile care si alea sunt sufocate de $.

    1. Vizunea mea despre SEO cred ca ai vazut-o in articolele trecute :). Si tu daca ai fi Google te-ai gandi cum sa faci bani din serviciile pe care le oferi.

      Acum sa fim sinceri. Tu zici ca Google urmaresti doar sa se umple de bani. Spune-mi cate servicii de la Google folosesti gratis, fara sa dai nici un leu.

      1. Acele servicii gratis sunt asa de bine gandite ca prin intermediul lor si informatiile de le ofera sa te faca sa investesti bani in altceva cu mare usurinta,de ex: google ads. Oricum punctele sunt impartite referitor la advertoriale, are atat plusuri cat si minusuri in mod egal.

        Din punctul meu de vedere ziarele de la noi ar trebui sa pice primele ca sunt pline de reclame proaste si articole scrise anapoda si poze fara sursa + ca daca intri pe 4 ziare gasesti aceeasi stire care are doar pozitia cuvintelor schimbata in context. Asta nu inteleg cum de scapa…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *